A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Марківська громада
Луганська область, Марківський район

Марківщина з любов’ю відкривається кожному, хто з любов’ю до неї завітає!

Дата: 21.09.2020 16:22
Кількість переглядів: 2725

Марківщина відкриває нову сторінку розвитку в рамках запуску власного бренду: Марківщина – з любов’ю!

В цьому році Марківська ОТГ стала одним з учасників соціального проекту брендування територій Brandville (Брендвіль), який втілюють ГО “Конгрес Активістів Культури” та студія дизайну Logogo.

Сьогодні кожна територія, село, місто, що прагнуть розвиватись - мають використовувати потенціал маркетингу у своїй діяльності. Для того, щоб зростати, відкривати себе новим зовнішнім аудиторіям та покращувати сприйняття внутрішніх аудиторій - громадам необхідно мати своє, унікальне, обличчя і характер, за якими легше буде себе ідентифікувати для самих себе та презентувати новим знайомим. Саме ці задачі допомагає реалізувати бренд території.

У липні сталось перше знайомство Марківщини з розробниками, під час якого були і презентації, і воркшопи, і неформальні розмови, і екскурсії місцями громади. Після експедиції в громаду була креативна робота команди, обговорення, консультації та голосування через інтернет в робочій групі, до якої могли приєднатись усі бажаючі.

І ось бренд визрів і готовий показати своє обличчя! Сьогодні на офіційній сторінці Марківської громади у фейсбуці відбулась Онлайн презентація бренду Марківської ОТГ. Розробників бренду зустрічала начальник відділу культури Марківської селищної ради Ольга Стрижаченко.

Всі небайдужі до розвитку Марківської громади мали змогу переглянути презентацію та першими побачити новий бренд. Будь ласка, шановні мешканці громади, долучайтеся до промоції та просування бренду Марківської ОТГ, аби він став впізнаваним не лише на території Марківщини, а й у сусідніх регіонах!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування