Марківська селищна військова адміністрація
Старобільського району Луганської області

Електронний кабінет – сервіс для реалізації прав та обов’язків платників податків

Дата: 16.11.2021 09:39
Кількість переглядів: 408

Фото без описуУ Головному управлінні ДПС у Луганській області інформують. З 2018 року для комфортного дистанційного спілкування з податковими органами впроваджено в експлуатацію та працює ІТС «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Електронний кабінет ? це сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі них.

За допомогою Електронного кабінету платники мають можливість подання та перегляду податкової звітності, отримання інформації з інтегрованих карток платника, довідки про відсутність заборгованості, інформації з загальнодоступних реєстрів та повної інформація про платника податку, електронного листування з податковими органами тощо. Також за допомогою Електронного кабінету можна отримати адміністративні послуги, що має особливе значення в умовах карантину.

У відомстві зазначають, що в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості. Так, платники мають змогу:

- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

- доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД);

- використовувати Хмарні підписи SmartID від Приватбанк, тобто авторизуватись та підписувати документи SmartID від Приватбанк.

Взаємодія реалізується через мережу Інтернет у режимі реального часу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС http://tax.gov.ua.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.

Робота у приватній частині Електронного кабінету проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. У відкритій частині у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

 

Головне управління ДПС у Луганській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь