A A A K K K
для людей із порушенням зору
Марківська селищна військова адміністрація
Старобільського району Луганської області

Електронний кабінет – сервіс для реалізації прав та обов’язків платників податків

Дата: 16.11.2021 09:39
Кількість переглядів: 383

Фото без описуУ Головному управлінні ДПС у Луганській області інформують. З 2018 року для комфортного дистанційного спілкування з податковими органами впроваджено в експлуатацію та працює ІТС «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Електронний кабінет ? це сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі них.

За допомогою Електронного кабінету платники мають можливість подання та перегляду податкової звітності, отримання інформації з інтегрованих карток платника, довідки про відсутність заборгованості, інформації з загальнодоступних реєстрів та повної інформація про платника податку, електронного листування з податковими органами тощо. Також за допомогою Електронного кабінету можна отримати адміністративні послуги, що має особливе значення в умовах карантину.

У відомстві зазначають, що в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості. Так, платники мають змогу:

- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

- доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД);

- використовувати Хмарні підписи SmartID від Приватбанк, тобто авторизуватись та підписувати документи SmartID від Приватбанк.

Взаємодія реалізується через мережу Інтернет у режимі реального часу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС http://tax.gov.ua.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.

Робота у приватній частині Електронного кабінету проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. У відкритій частині у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

 

Головне управління ДПС у Луганській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь