Вебінар «Концепція представлення бренду області та громади»
18 травня 2020 року #департаментзовнішніхзносин було організовано вебінар «Концепція представлення бренду області та громади» для 12 громад, які увійшли до пілотного проєкту ПРООН з розробки маркетингових стратегій і брендів громад Луганської та Донецької областей. Від Марківської ОТГ участь взяла начальник відділу культури Ольга Стрижаченко.
Спікери семінару – Лариса Швецова, Лена Кияшко - представники Департаменту міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин ЛОДА, @Natalya Belyukina- представник Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй, спеціалісти команди Brandville.
Учасники семінару дізналися про:
- бренд UkraineNOW та ЛуганщинаМОЯ;
- пріоритети формування іміджевої політики області;
- промоцію як запоруку успіху;
- приклади практичного використання та популяризації бренду області;
- пілотний проєкт з розробки маркетингових стратегій і брендів громад Луганської та Донецької областей;
- особливості, призначення бренду та маркетингу території.
По результатам вебінару було вирішено визначити відповідальних осіб з розробки брендів громад та маркетингових стратегій, а також провести наступне робоче засідання з метою обговорення організаційних та технічних питань.