Про окремі види розрахунків зі споживачами при замовленні товарів через мережу Інтернет
Головне управління ДПС у Луганській області інформує про окремі види розрахунків зі споживачами при замовленні товарів через мережу Інтернет.
Доставка товарів, придбаних за допомогою мережі Інтернет або за допомогою замовлення за місцем здійснення діяльності, може здійснюватися поштою, власною кур’єрською службою, сторонньою кур’єрською організацією, за договором з продавцем.
За загальними правилами, продавати товар з відстроченням платежу не заборонено. Мається на увазі продаж товару, який буде доставлено кур’єром. Оплату у такому випадку цілком можна здійснити у момент отримання товару. Операція попередньо проводиться через РРО, а покупцю разом з товаром передають чек із зазначеною формою оплати «кредит/післяплата/відстрочення платежу».
Тобто, у випадку проведення розрахункових операцій з відстроченням платежу або у кредит, необхідно відповідно до вимог чинного законодавства при відпуску товару (послуги), видати покупцеві розрахунковий документ встановленої форми із зазначенням у ньому форми оплати «у кредит». Таким чином, фіскальний чек, оформлений належним чином, повинен бути виданий покупцю при продажу товарів.
Якщо доставка товару здійснюється поштовою службою за умови після оплати, то в момент отримання товару у відділенні поштової служби покупець вносить кошти (готівкою або із застосуванням платіжних карток) для перерахування на банківський рахунок продавця. Чек РРО, як відповідний розрахунковий документ, що підтверджує факт оплати товару, у цьому випадку зобов’язана видавати поштова служба. Документом, що свідчить про отримання того або іншого товару, буде видаткова накладна продавця, вкладена суб’єктом господарювання (продавцем) до відправлення.
У разі доставки товару кур’єрською службою, за умови передплати безготівково та з остаточною оплатою готівкою кур’єрській службі суб’єкт господарювання повинен покласти до поштового відправлення розрахунковий документ установленої законодавством форми і змісту на повну суму проведеної операції, що підтверджує факт купівлі-продажу товарів, із зазначенням у касовому чеку окремо суми з попереднім програмуванням «передоплата товарів» та окремо суми у разі проведення розрахунків за відстроченим платежем – з використанням режиму попереднього програмування «кредит / післяплата / відстрочка платежу».
У разі оплати остаточної суми за товар готівкою у поштовому відділенні підприємець повинен покласти до поштового відправлення чек РРО на суму передоплати з попереднім програмуванням «передоплата товарів», а на суму остаточної оплати готівкою чек РРО у цьому випадку зобов’язана видавати поштова служба при видачі товару.
Старобільський сектор організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Луганській області