Зареєстровано 16 заяв про пошкоджене та знищене майно
Одним із основних документів, які врегульовують питання подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, є відповідний порядок їхнього подання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 380.
Він визначає, серед іншого, складові частини об’єктів знищеного/пошкодженого нерухомого майна та перелік осіб, які можуть подавати інформаційне повідомлення.
Постановою чітко визначено, які об’єкти нерухомості належать до зруйнованого, а які до пошкодженого майна.
Отже, знищене нерухоме майно – це об’єкти нерухомого майна, які стали непридатними для використання за цільовим призначенням внаслідок окреслених вище дій та відновлення яких шляхом ремонту чи реконструкції не є можливим або є економічно недоцільним.
Пошкоджене нерухоме майно – це пошкоджені об’єкти, котрі можуть бути відновлені шляхом ремонту чи реконструкції.
Слід зазначити, що кожен хто подає подібну заяву, несе індивідуальну відповідальність за достовірність поданих повідомлень про знищене та пошкоджене майно.
Подати інформаційне повідомлення до Реєстру можна двома способами:
1. Самостійно – через портал «Дія».
2. Через адміністратора центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.
Зазначений процес здійснюється незалежно від місця проживання чи перебування фізичної особи або місцезнаходження юридичної особи.
Інформаційне повідомлення повинне містити наступні дані:
1) для фізичних осіб – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи; для юридичних осіб – про організаційно-правову форму, найменування юридичної особи;
2) для фізичних осіб – реєстраційний номер облікової картки платника податків особи (у разі подання з використанням мобільного додатку «Дія») або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному державному органу і мають відмітку в паспорті) (у разі подання через портал «Дія»), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності); для юридичних осіб – ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ;
3) контактні дані особи (номер телефону, адреса електронної пошти);
4) відомості про нерухоме майно:
тип нерухомого майна;
загальну площу нерухомого майна (протяжність – для лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури). У разі відсутності точної інформації щодо загальної площі, протяжності нерухомого майна зазначається орієнтовна площа, протяжність;
адресу (місцезнаходження) нерухомого майна;
інформацію про те, що нерухоме майно є об’єктом культурної спадщини (у разі потреби);
інші технічні характеристики нерухомого майна (за наявності);
форму власності нерухомого майна;
наявність/відсутність статусу пам’ятки культурної спадщини;
5) відомості про кількість осіб, що проживали в нерухомому майні (для житлового фонду);
6) відомості про пошкодження або знищення нерухомого майна (дата та орієнтовний час настання події, опис пошкодження, зокрема площа або протяжність пошкодженого нерухомого майна, фото-, відеофіксація (за наявності).
Станом на сьогодні до Реєстру Марківської громади надійшло таких 16 повідомлень. Вони опрацьовані та зареєстровані нашими реєстраторами