Реєстр територіальної громади. Сучасна база даних для спрощення процедури обміну інформацією
Громадяни, дані яких внесені до Реєстру, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок. А саме з питань реєстрації місця проживання. Їм доступне отримання послуг за спрощеною процедурою.
Натомість відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно з Законом України від 05.11.2021 року № 1871-ІХ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.
Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених, загалом будь-якої особи, адміністратор Центру надання адміністративних послуг вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.
Проте залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, а інформація в Реєстрі – ні. Йдеться про зміну прізвища, імені та по-батькові; заміну паспорта громадянина України.
Зокрема, звертаємо увагу: відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.
Адміністратором ЦНАПу Марківської селищної ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.
Для перевірки існуючих електронних даних за адресою вашого місця реєстрації мешканцям Марківської громади необхідно звернутися до Адміністратора Центру надання адміністративних послуг. Це необхідно для наступних уточнень:
- чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
- чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
- внесення в базу даних неповнолітніх.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:
- паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за вказаною адресою);
- ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).
Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо вам звернутись до Центру надання адміністративних послуг за адресою: м. Київ, Святошинський р-н, вул. Рене Декарта,14.
Додаткова інформація – за номерами телефонів +38(099)343-87-95 , +38(066)686-28-78.