Видача витягу з реєстру територіальної громади
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника Марківської селищної військової адміністрації
11.07.2024 № 83
Інформаційна картка адміністративної послуги
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження |
03062, м. Київ, вул. Рене Декарта, буд 14 |
2 |
Режим роботи |
Час прийому: Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця: 10.00 – 18.00. Без перерви на обід . Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон, адреса електронної пошти, веб-сайт |
Тел.0666862878 e-mail: mar_cnap1@i.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» |
Видача витягу з реєстру територіальної громади
Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Марківської селищної ради Луганської області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги
та/або центру надання адміністративних послуг)
2 |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади України |
Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371. Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529. |
7 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Подання заяви:
представниками, законними представниками особи або власника (співвласника) житла;
- іпотекодержателем або довірчим власником. |
9 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги |
Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг подається: - заява особи; паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідка про звернення за захистом в Україні (пред’являється для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг). |
|
|
|
Іноземці, особи без громадянства разом з посвідкою на постійне проживання або посвідкою на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, або рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб, та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними. У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу* та підтверджує повноваження. У разі звернення власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло. |
10 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:
|
11 |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є безоплатною. |
12 |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення. |
13 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Заявник не подав або подав не у повному обсязі необхідні документи. У поданих заявником документах або відомостях містяться недостовірні відомості. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Отримання витягу з реєстру територіальної громади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади. |
|
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримання витягу з реєстру територіальної громади у органі реєстрації або центрі надання адміністративних послуг. Формування витягу з реєстру територіальної громади засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. |
16 |
Примітка |
Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу. За зверненням особи, законного представника (представника) витяг із реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи. Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (рЯ-коду), який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему МВС. |
|