Марківська селищна військова адміністрація
Старобільського району Луганської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Послуги з надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору

Дата: 15.05.2025 09:11
Кількість переглядів: 12

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області

                            _ року №     

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

послуги з надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області та центри надання адміністративних послуг Луганської області

 
   
 

 

(найменування суб’єкта надання послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання послуги та

/або центру надання адміністративних послуг

 

 

Назва

 

Місцезнаходження

Інформація щодо режиму роботи

Телефон, адреса електронної пошти,

вебсайт

1

2

3

4

5

Відділи обслуговування громадян (сервісні центри) Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області

1

Відділ обслуговування громадян № 1 (сервісний центр)

смт. Біловодськ, вул. Центральна, 77

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

смт. Мілове, вул. Миру, 37

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

 

 

Фото без описуГорбатенко Оксана Євгенівна КНЕДП ДПС

E2AEAFF93111ABB3B58E1830613918FE99297153FECAF56C6ACCE6DA69158BC501

 

30.01.2025

 

 

Головне управління ПФУ в Луганській області

 
  Фото без опису
 

 

30.01.2025 298/02-16

 

1

2

3

4

5

2

Відділ обслуговування громадян № 2 (сервісний центр)

смт. Білокуракине, вул. Історична, 81

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

смт. Новопсков, вул. Айдарська, 13

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

3

Відділ обслуговування громадян № 3 (сервісний центр)

м. Кремінна, пл. Соборна, 2

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

4

Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр)

м. Лисичанськ,

вул. ім. В. Сосюри, 347

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

5

Відділ обслуговування громадян № 5 (сервісний центр)

смт. Марківка,

вул. Центральна, 20

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

6

Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр)

смт. Новоайдар,

вул. Незалежності, 20 «к»

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

м. Щастя, вул.Республіканська, 1 «а» КПВВ ЦНАП

Модульна секція

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

7

Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр)

м. Попасна, вул. Шкільна, 2

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg

 

1

2

3

4

5

8

Відділ обслуговування громадян № 8 (сервісний центр)

м. Рубіжне,

вул. Студентська, 35 «а»

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

9

Відділ обслуговування громадян № 9 (сервісний центр)

м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, 9

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

10

Відділ обслуговування громадян № 10 (сервісний центр)

смт. Троїцьке, пр. Перемоги, 77

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

м. Сватове,

пл. 50-річчя Перемоги, 38

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

11

Відділ обслуговування громадян № 11 (сервісний центр)

смт. Станиця Луганська, вул. Ярослава Мудрого, 20

в період воєнного стану в Україні прийом не здійсюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

12

Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр)

м. Старобільськ, кв. Дружби, 1 «а»

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

13

Сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр)

м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, 9,

1 поверх

(громадська приймальня)

в період воєнного стану в Україні прийом не здійснюється

gu.lg@pfu.gov.ua, www.pfu.gov.ua/lg/

 

1

2

3

4

5

Центри надання адміністративних послуг Луганської області

14

Центр надання адміністративних послуг у

м. Лисичанську

м. Дніпро,

пл. Троїцька, 5 «а» (гуманітарний хаб Лисичанської міської військової адміністрації)

понеділок - четвер:

з 09:00 до 15:00;

п'ятниця:

з 09:00 до 14:00

+38 095 655 86 06,

adminposluga@ukr. net, http://adminposluga

.lis.lurenet.ua

15

м. Дніпро,

вул. Братів Горобців, 46

понеділок - п'ятниця:

з 09:00 до 13:00

+38 095 655 86 06,

adminposluga@ukr. net, http://adminposluga

.lis.lurenet.ua

16

м. Полтава,

вул. Юліана Матвійчука, 115, каб. 16 (гуманітарний хаб Лисичанської міської військової адміністрації)

понеділок - четвер:

з 09:00 до 15:00;

п'ятниця:

з 09:00 до 14:00

+38 095 655 86 15,

adminposluga@ukr. net, http://adminposluga

.lis.lurenet.ua

17

м. Київ,

вул. М. Ушакова, 8 «а» (гуманітарний хаб Лисичанської міської військової адміністрації)

понеділок - четвер:

з 09:00 до 15:00;

п'ятниця:

з 09:00 до 14:00

+38 095 655 86 16,

adminposluga@ukr. net, http://adminposluga

.lis.lurenet.ua

 

1

2

3

4

5

18

Центр надання адміністративних послуг у

м. Сєвєродонецьку

м. Дніпро,

просп. Калнишевського, 27 «а»

(гуманітарний хаб Сєвєродонецької міської військової адміністрації)

понеділок - п'ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 050 446 22 40,

cnap@sed- rada.gov.ua, https://sed- rada.gov.ua/

19

м. Тернопіль,

вул. Грушевського, 5 «а» (гуманітарний хаб Сєвєродонецької міської військової адміністрації)

понеділок - п'ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 095 217 10 68,

cnap15@sed- rada.gov.ua, https://sed- rada.gov.ua/

20

м. Рівне,

вул. Гайдамацька, 2 «в» (гуманітарний хаб Біловодської селищної військової адміністрації)

середа, четвер, п'ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 095 164 87 20,

cnap14@sed- rada.gov.ua, https://sed- rada.gov.ua/

21

м. Харків,

вул. Данилевського, 38 (гуманітарний хаб Нижньодуванської селищної військової адміністрації)

понеділок, четвер:

з 10:00 до 15:00

+38 068 790 56 32,

cnap18@sed- rada.gov.ua, https://sed- rada.gov.ua/

22

м. Черкаси,

вул. Чехова, 9 «а» (гуманітарний хаб Попаснянської міської військової адміністрації)

вівторок:

з 09:00 до 12:00

п’ятниця:

з 09:00 до 13:00

+38 050 614 02 15,

cnap10@sed- rada.gov.ua, https://sed- rada.gov.ua/

23

м. Одеса,

вул. Європейська, 32 (гуманітарний хаб Щастинської районної військової адміністрації)

вівторок, середа з 10:00 до 15:00

+38 050 95 15 424,

cnap11@sed- rada.gov.ua, https://sed- rada.gov.ua/

 

1

2

3

4

5

24

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області

м. Дніпро,

вул. Робоча, 164 «б» (Рубіжанська міська військова адміністрації)

понеділок - четвер:

з 08:30 до 17:30

п’ятниця:

з 8:30 до 16:30

+38 095 103 26 86,

+38 066 893 69 37,

cnaprmr@ukr.ne, https://rmva.gov.ua

25

Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області

м. Рівне,

вул. Кавказька, 9 «а» (гуманітарний хаб Кремінської міської військової адміністрації)

понеділок - четвер:

з 08:00 до 17:00;

п'ятниця:

з 08:00 до 16:00

+38 095 820 71 24,

info@kremrada.gov

.ua, https://www.kremra da.gov.ua

26

м. Київ, бульвар Марії

Приймаченко, 8,

приміщення 9 (гуманітарний хаб Кремінської міської військової адміністрації)

понеділок - п'ятниця:

з 11:00 до 15:00

+38 095 820 71 24,

info@kremrada.gov

.ua, https://www.kremra da.gov.ua

27

м. Дніпро,

вул. Володимира Антоновича, 89

приміщення 9 (гуманітарний хаб Кремінської міської військової адміністрації)

понеділок - п'ятниця:

з 11:00 до 14:00

+38 095 820 71 24,

info@kremrada.gov

.ua, https://www.kremra da.gov.ua

 

1

2

3

4

5

28

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області

Дніпропетровська область, Павлоградський район,

с. Богданівка,

вул. Шевченка, 32 «г» (гуманітарний хаб Гірської міської військової адміністрації)

понеділок- п'ятниця:

з 09:00 до 14:00

+38 063 460 87 53,

cnap_girske@girska

-gromada.gov.ua, https://girskagroma da.gov.ua

29

Черкаська область, м. Корсунь - Шевченківський,

вул. Героїв Майдану, 9 (гуманітарний хаб Гірської міської військової адміністрації)

понеділок- п'ятниця:

з 09:00 до 14:00

+38 099 962 56 18,

cnap_girske@girska

-gromada.gov.ua, https://girskagroma da.gov.ua

30

Відділ надання адміністративних послуг Попаснянської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області

м. Київ,

вул. Олекси Тихого, 22 (гуманітарний хаб Гірської міської військової адміністрації)

четвер - п'ятниця:

з 09:00 до 15:00

+38 063 417 49 28,

popasna- cnap@ukr.net, https://popasn- gorsovet.gov.ua/pro

-cznap

31

м. Полтава,

вул. Миколи Дмитрієва, 7 (гуманітарний хаб Гірської міської військової адміністрації)

середа:

з 09:00 до 15:00

+38 063 482 13 81,

popasna- cnap@ukr.net, https://popasn- gorsovet.gov.ua/pro

-cznap

32

м. Київ,

вул. Здолбунівська, 3 «а» (гуманітарний хаб Нижньодуванської селищної військової адміністрації)

четвер - п'ятниця:

з 10:00 до 14:00

+38 063 114 70 57,

popasna- cnap@ukr.net, https://popasn- gorsovet.gov.ua/pro

-cznap

33

Дніпропетровська область, м. Новомосковськ,

вул. О. Мітягіна, 21 (гуманітарний хаб Попаснянської міської військової адміністрації)

четвер:

з 10:00 до 14:00

+38 068 773 28 05,

popasna- cnap@ukr.net, https://popasn- gorsovet.gov.ua/pro

-cznap

 

1

2

3

4

5

34

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Сватівської міської військової адміністрації

Сватівського району Луганської області

Київська область, м. Бровари,

вул. Героїв України, 30 (Гуманітарний хаб Сватівської міської військової адміністрації)

вівторок - субота:

з 10:00 по 15:00

+38 093 803 52 76,

cnapsva2023@gmai l.com, https://svativska- gromada.gov.ua

35

Відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Старобільської міської ради

м. Харків,

майдан Конституції, 1 (Гуманітарний хаб Попаснянської міської військової адміністрації)

вівторок та четвер:

з 10:00 до 15:00

+38 050 716 18 95,

tsnapstarobilsk@gm ail.com, https://starobelsk.lg. ua/golovna

36

м. Суми,

вул. Магістратська, 29 (Щастинська районної військової адміністрації)

вівторок, середа, четвер:

з 10:00 до 15:00

+38 066 534 99 93,

tsnapstarobilsk@gm ail.com, https://starobelsk.lg. ua/golovna

37

м. Івано-Франківськ,

вул. В'ячеслава Чорновола, 128

(гуманітарний хаб Сєвєродонецької районної військової адміністрації)

вівторок, четвер:

з 10:00 до 15:00

+38 066 116 07 88,

tsnapstarobilsk@gm ail.com, https://starobelsk.lg. ua/golovna

38

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Щастинської міської військової адміністрації Щастинського району Луганської області

м. Полтава,

вул. Миколи Дмитрієва, 7 (гуманітарний хаб Гірської міської військової адміністрації)

понеділок - п`ятниця:

з 10:00 до 13:00

+38 098 064 07 82,

+38 066 487 90 47,

cnap_sh@ukr.net, https://schastinska- gromada.gov.ua/

39

м. Київ, бульвар Марії

Приймаченко, 8,

приміщення 9 (гуманітарний хаб Кремінської міської військової адміністрації)

понеділок - п`ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 099 463 66 76,

cnap_sh@ukr.net, https://schastinska- gromada.gov.ua/

 

1

2

3

4

5

40

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Біловодської селищної військової адміністрації Старобільського району Луганської області

м. Рівне,

вул. Гайдамацька, 2 «в» (гуманітарний хаб Біловодської селищної військової адміністрації)

вівторок, четвер, п'ятниця:

з 10:00 до 12:00;

середа:

з 13:00 до 15:00

+38 097 294 25 98,

cnap.bstg@gmail.co m, https://www.belovo dsk- rada.gov.ua/units/

41

м. Рівне,

вул. Словацького, 1 (Біловодська військова адміністрація)

понеділок: 08:30 до 17:30;

вівторок, четвер: з 08:30 до 10:00

та

з 13:00 до 17:30;

середа:

з 08:30 до 12:00

та

з 15:00 до 17:30;

п'ятниця:

з 08:30 до 10:00

та

з 13:00 до 16:30

+38 097 294 25 98

bilovodsk@loga.go v.ua, https://www.belovo dsk- rada.gov.ua/units/

42

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білокуракинської селищної військової адміністрації

м. Житомир,

вул. Чуднівська, 105 (гуманітарний хаб Білокуракинської селищної військової адміністрації)

понеділок - п’ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 095 391 27 11,

cnapbelokurakino@ meta.ua, https://bilokurakyns ka-gromada.gov.ua/

43

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білолуцької селищної військової адміністрації

м. Київ,

вул. Рене Декарта, 14 (гуманітарний хаб Марківської селищної військової адміністрації)

вівторок, четвер: з 10:00 до 13:00

+38 066 882 83 80,

bilolutsk@loga.gov. ua,

https://bilolucka- gromada.gov.ua/

 

1

2

3

4

5

44

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марківської селищної ради Луганської області

м. Київ,

вул. Рене Декарта, 14 (гуманітарний хаб Марківської селищної військової адміністрації)

понеділок- п'ятниця:

з 10:00 до 18:00

+38 066 686 28 78

(координаційний центр),

+38 099 343 87 95 (ЦНАП),

mar_cnap1@i.ua, https://markivska- gromada.gov.ua/

45

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Міловської селищної військової адміністрації Старобільського району Луганської області

Київська область, м. Ірпінь,

вул.74-ї Стрілецької дивізії, 1

(гуманітарний хаб Лозно-Олександрівської селищної військової адміністрації)

вівторок, четвер: з 10.00 до 15.00

+38 050 476 31 14,

cnap.msva@ukr.net, https://milovska- gromada.gov.ua/

46

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Нижньодуванської селищної військової адміністрації Сватівського району Луганської області

м. Хмельницький,

вул. Кам’янецька, 122/2, каб. 3

(гуманітарний хаб Гірської військової адміністрації)

понеділок- п'ятниця:

з 9:00 до 14:00

+38 095 338 03 92,

cnapnduvank@gma il.com, https://nuzhnioteple

-sva.gr.org.ua/

47

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Нижньотеплівської сільської військової адміністрації Щастинського району Луганської області

м. Івано-Франківськ,

вул. В'ячеслава Чорновола, 128

(гуманітарний хаб Сєвєродонецької районної військової адміністрації)

п'ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 097 027 39 58,

cnap.nuzh@ukr.net, https://milovska- gromada.gov.ua/

 

1

2

3

4

5

48

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області

м. Ужгород,

просп. Свободи, 52 «а» (гуманітарний хаб Новоайдарської селищної військової адміністрації)

понеділок, вівторок, середа, п`ятниця:

з 10:00 до 15:00;

четвер:

з 10:00 до 19:00

+38 099 355 12 99,

novoaidar@loga.go v.ua, https://novoaydarsk a.gromada.org.ua/

49

Центр надання адміністративних послуг Новопсковської селищної ради Старобільського району Луганської області

м. Івано-Франківськ,

вул. В’ячеслава Чорновола, 128

(гуманітарний хаб Сєвєродонецької районної військової адміністрації)

п'ятниця:

з 10:00 до 15:00

+38 099 328 01 55,

cnapnovopskov@g mail.com, https://novopskovra da.gov.ua/

50

м. Київ,

бульвар Лесі Українки, 26 «а»

(гуманітарний хаб Старобільської районної військової адміністрації)

понеділок, середа:

з 10:00 до 15:00

+38 099 328 01 55,

cnapnovopskov@g mail.com, https://novopskovra da.gov.ua/

51

Відділ «Центр надання адміністративних послуг

Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області»

м. Київ,

вул. Здолбунівська, 3 «а» (Станично-Луганська селищна військова адміністрація (ІІ поверх) та гуманітарний хаб Нижньодуванської селищної військової адміністрації

(І поверх, кабінет 5))

понеділок- четвер:

з 09:00 до 16:15

п’ятниця:

з 09:00 до 15:00

+38 066 703 50 36,

stlug_cnap@ukr.net

,

https://st-luganska- gromada.gov.ua/

52

м. Кропивницький, вул. Дарвіна, 25 (Щастинська районна військова адміністрація (ІІІ поверх, каб. 80))

понеділок- четвер:

з 09:00 до 15:00

+38 066 582 27 92,

stlug_cnap@ukr.net

,

https://st-luganska- gromada.gov.ua/

 

1

2

3

4

5

53

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Троїцької селищної військової адміністрації Сватівського району Луганської області

м. Івано-Франківськ,

вул. В’ячеслава Чорновола, 128

(гуманітарний хаб Сєвєродонецької районної військової адміністрації)

середа:

з 12:00 до 15:00;

субота:

з 10:00 до 12:00

+380958428069

cnaptroickaselisnav a@gmail.com, https://troicka- gromada.gov.ua/

54

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Чмирівської сільської військової адміністрації Старобільського району Луганської області

м. Дніпро,

вул. Володимира Антоновича, 89,

приміщення 9 (гуманітарний хаб Кремінської міської військової адміністрації)

понеділок, п'ятниця:

з 09:00 до 18:00,

субота:

з 09:00 до 14:00

(у режимі чергування відповідно до встановленого графіка у відповідному місяці)

+38 095 505 17 31,

cnapcmirivka@gma il.com, https://chmyrivska- gromada.gov.ua

55

м. Київ,

бульвар Лесі Українки, 26

«а»,

каб. 318 (гуманітарний хаб

Старобільської районної військової адміністрації)

вівторок, четвер: з 10:00 до 15:00

+38 095 050 09 53,

cnapcmirivka@gma il.com, https://chmyrivska- gromada.gov.ua

56

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Шульгинської сільської військової адміністрації Старобільського району Луганської області

м. Черкаси,

вул. Чехова, 9 «а» (гуманітарний хаб Попаснянської міської військової адміністрації)

вівторок:

з 10:00 до 14:00

+38 068 793 99 02,

shulhinka@loga.go v.ua, https://shulgynka- rada.gov.ua/

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Закон України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” (стаття 11);

Податковий кодекс України (статті 162–179, 291–300,

пункт 161 підрозділу 10 розділу ХХ).

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2024 року № 1225 “Про реалізацію експериментального проекту щодо надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору”;

постанова Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 632 “Деякі питання виплати державної соціальної допомоги”;

постанова Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів”;

постанова Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року № 332 “Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам”;

постанова Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”;

постанова Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1231 “Про затвердження Порядку відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та заробітної плати працівникам бюджетних установ”.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436.

Умови отримання послуги

5

Особи, які мають право на отримання послуги

1. Наймачі – внутрішньо переміщені особи: які перемістилися (повторно перемістилися) з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграціїі, для яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації (далі – перелік територій), і не мають власного житлового приміщення загальною площею більше ніж 13,65 кв. метра на кожну особу із складу домогосподарства; у яких житлове приміщення, незалежно від розміру загальної

 

 

 

площі, знищено або пошкоджено (до ступеня, непридатного для проживання) і відомості про яке внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України.

2. Наймодавці – власники житлових приміщень, які передають приміщення для тимчасового проживання наймачам на визначений строк та плату.

6

Підстава для отримання послуги

Звернення до органів Пенсійного фонду України / центрів надання адміністративних послуг / уповноважених банків, які надали згоду на участь в експериментальному проєкті.

7

Перелік необхідних документів для отримання послуги

Заява про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб 3 або єдиного податку та військового збору (далі – заява);

договір найму (оренди) житлового приміщення (будинку, квартири) (далі – договір найму).

Форми заяви та договору найму визначено Порядком реалізації експериментального проекту щодо надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2024 року № 1225 (далі – Порядок № 1225).

Заява та договір найму подаються наймодавцем та наймачем, який є уповноваженим представником свого домогосподарства, особа якого посвідчується паспортом громадянина України (е-паспортом) або тимчасовим посвідченням громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортним документом іноземця або документом, що посвідчує особу без громадянства, посвідкою на постійне / тимчасове проживання, посвідченням біженця, посвідченням особи, яка потребує додаткового захисту, або іншим документом, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні).

Документи, які надаються в окремих випадках:

копії документів, що підтверджують повноваження законного представника (для недієздатних осіб або малолітніх дітей), опікуна, піклувальника, батьків - вихователів або особи, яка діє на підставі довіреності, оформленої за формою, передбаченою законодавством (у разі потреби), прав розпоряджання житловим приміщенням (у разі потреби);

Копії   документів,   що   підтверджують   склад

 

 

 

домогосподарства:

довідка про перебування на повному державному утриманні;

довідка з місця навчання та проживання в гуртожитку; довідка з місця роботи;

довідка про проходження служби; довідка про довгострокове відрядження;

довідка про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку), квартирі;

довідки про перебування особи в місцях позбавлення / обмеження волі;

довідка з медичного закладу, яка підтверджує тривале лікування, у т. ч. за кордоном;

документи, що підтверджують перебування особи у полоні (надані уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними реєстраторами, суб’єктами державної реєстрації, установами та організаціями в порядку та випадках, визначених законодавством) – до запровадження порядку надання відомостей;

рішення суду (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань) про визнання особи безвісно відсутньою (померлою);

витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;

акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства, фактичного місця проживання особи за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 04 липня 2022 року № 190, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 липня 2022 року за № 794/38130 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 13 січня 2023 року № 16);

договір найму житла за іншою адресою;

судове рішення, яке набрало законної сили, про розірвання шлюбу, встановлення для подружжя режиму окремого проживання, стягнення аліментів, визначення місця проживання дитини з одним із батьків, якщо таким судовим рішенням встановлено обставину окремого проживання наймача з особою.

 

8

Спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги

У паперовій формі при особистому зверненні до сервісних центів Головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві, центрів надання адміністративних послуг, уповноважених банків.

В електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України, за допомогою засобів Соціального вебпорталу електронних послуг Мінсоцполітики (за технічної можливості) з накладенням наймачем та наймодавцем кваліфікованих електронних підписів або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або підтверджені іншими засобами електронної ідентифікації, які дають змогу встановити особу.

9

Платність (безоплатність) надання послуги

Надається безоплатно.

10

Строк надання послуги

10 робочих днів з дати надходження заяви та договору найму

11

Перелік підстав для відмови в наданні послуги

Підстави для відмови в наданні субсидії на найм житла та компенсації:

  1. Виявлені помилки у зареєстрованій заяві / договорі найму, формі договору найму, не виправлено заявниками протягом 30 календарних днів з дати подання заяви.
  2. Наймач або особа із складу домогосподарства наймача не належить до категорій осіб, які мають право на отримання послуги.
  3. Протягом трьох місяців перед зверненням або під час її отримання наймачем або особою із складу домогосподарства наймача придбано транспортний засіб (механізм), що підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше ніж п’ять років (крім мопеда та причепа).
  4. Протягом трьох місяців перед зверненням або під час її отримання наймачем або особою із складу домогосподарства наймача здійснено на суму, що перевищує 100 тис. Гривень:

купівлю земельної ділянки, квартири (будинку) (крім купівлі протягом трьох місяців перед місяцем зверненням житла (земельної ділянки), розташованого (розташованої) на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, зазначених у переліку територій, якщо купівля здійснена до дати включення до переліку територій активних бойових дій, можливих бойових дій або тимчасової окупації, або житла, яке зруйновано), іншого нерухомого майна, цінних паперів та інших фінансових інструментів, віртуальних активів (у значенні, наведеному в Законі України “Про

 

 

 

запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”), оплату (одноразову) інших товарів довгострокового вжитку (крім будівельних матеріалів, якщо в особи пошкоджено / знищено житло), оплату будь-яких робіт чи послуг (крім будівельних, якщо в особи пошкоджено / знищено житло, медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла);

платіж (платежі), що випливає (випливають) з правочинів, за якими передбачено набуття майнових прав на нерухоме майно та/або транспортні засоби (механізми) (крім об’єктів спадщини та дарування);

внесок до статутного (складеного) капіталу юридичної особи; надання благодійної допомоги (виключно у вигляді сплати коштів);

надання поворотної / безповоротної фінансової допомоги, позики.

  1. Органом Пенсійного фонду України отримано інформацію від наймача чи наймодавця про розірвання договору найму.
  2. Наймач або особа із складу домогосподарства наймача є особою, яка за даними Єдиного реєстру боржників має заборгованість понад три місяці за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів.
  3. Наймач або особа із складу домогосподарства наймача на 1 число місяця, з якого призначається субсидія на найм житла, або на 1 число кожного місяця, в якому отримується субсидія на найм житла, має на території, не включеній до переліку територій, у власності житлове приміщення (частину житлового приміщення) загальною площею понад 13,65 кв. метра на кожну особу із складу домогосподарства наймача або більше ніж 35,22 кв. метра на домогосподарство.
  4. Наймач або особа із складу домогосподарства наймача на 1 число місяця, з якого призначається субсидія на найм житла, або на 1 число кожного місяця, в якому така субсидія отримується наймачем, має на вкладному депозитному рахунку (рахунках) кошти у загальній сумі, що перевищує 100 тис. гривень, або облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тис. гривень, строк погашення яких настав або визначений моментом пред’явлення вимоги, що зазначається в заяві.
  5. Протягом трьох місяців перед зверненням за призначенням субсидії на найм житла або під час її отримання наймачем або особою із складу домогосподарства наймача здійснено операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти (крім валюти, отриманої від благодійних організацій або придбаної для оплати медичних та/або освітніх послуг), а

 

 

 

також банківських металів на загальну суму, що перевищує 100 тис. гривень.

  1. Адреса найманого житлового приміщення, зазначена у заяві або договорі найму, збігається з адресою житлового приміщення (будинку), власник якого протягом трьох місяців перед зверненням або під час отримання субсидії на найм житла отримує (отримав) компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб.
  2. Наймане житлове приміщення, зазначене у заяві або договорі найму, розташоване на території населеного пункту, включеного до переліку територій.
  3. Адреса найманого житлового приміщення, зданого в найм, зазначена у заяві або договорі найму, збігається з адресою житлового приміщення, яке надане в безоплатне користування (за даними, наданими органам Пенсійного фонду України органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами).
  4. Установлено факт родинних зв’язків, визначених пунктом 4 Порядку № 1225, між наймачем або особою із складу домогосподарства наймача та наймодавцем.
  5. У складі домогосподарства наймача з урахуванням наймача є дві і більше працездатні особи, які досягли 18- річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, і в цьому періоді у них відсутні доходи.
  6. Отримано від Нацсоцслужби інформацію про не проживання понад місяць наймача та/або осіб із складу домогосподарства наймача в найманому житловому приміщенні.
  7. Наймач або особа із складу домогосподарства наймача протягом періоду отримання субсидії на найм житла отримують допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам.
  8. За результатами розрахунку субсидії на найм житла її розмір має нульове або від’ємне значення.
  9. Закінчилось два шестимісячних періоди отримання субсидії на найм.
  10. Наймодавець, який не сплатив згідно з Податковим кодексом України податок на доходи фізичних осіб та військовий збір із сум фактично отриманого від наймача доходу від надання житлового приміщення в найм або не подав своєчасно відповідну податкову звітність, не має права в подальшому брати участь в експериментальному проєкті.

12

Результат надання послуги

Орган Пенсійного фонду України приймає рішення про: призначення субсидії на найм житла наймачу та компенсації наймодавцю:

відмову в призначенні субсидії на найм житла наймачу

 

 

 

та компенсації наймодавцю;

повернення документів для виправлення виявлених помилок.

13

Способи отримання відповіді (результату)

  1. Орган Пенсійного фонду України інформує наймача та наймодавця про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дати його прийняття шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 4 до Порядку № 1225 з використанням засобів поштового / електронного зв’язку, зазначених у заяві та договорі найму. При цьому орган Пенсійного фонду України самостійно вибирає форму повідомлення (паперову чи електронну (за наявності адреси електронної пошти) та спосіб повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв’язок, смс- повідомлення, електронні засоби зв’язку, електронна пошта (за наявності), вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України).
  2. Якщо заява та договір найму надійшли до органу Пенсійного фонду України від центрів надання адміністративних послуг, уповноважених банків, про прийняте рішення орган Пенсійного фонду України інформує відповідний центр адміністративних послуг, уповноважений банк, який інформує про це рішення наймача та наймодавця у визначений ними спосіб.
  3. У разі прийняття рішення про повернення документів для виправлення виявлених помилок або про відмову в призначенні субсидії на найм житлового приміщення орган Пенсійного фонду України повідомляє центру адміністративних послуг, уповноваженому банку, наймачу та/або наймодавцю про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дати його прийняття із зазначенням причин відмови або порядку виправлення помилок, а також про порядок оскарження прийнятого рішення.
  4. У період воєнного стану в Україні органи Пенсійного фонду України можуть повідомляти наймачу, наймодавцю про прийняте рішення в телефонному режимі з внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників.

 

Начальник Управління

обслуговування громадян                                                             Оксана ГОРБАТЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь