Проєкт Програми інформатизації Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025-2027 роки
ПРОЄКТ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника селищної військової адміністрації
від «___» _________ 2025 р. № ___
ПРОГРАМА
інформатизації Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025-2027 роки
I. ПАСПОРТ
Програми інформатизації Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025-2027 роки
1. |
Найменування територіальної громади |
Марківська селищна територіальна громада Старобільського району Луганської області |
||||
2. |
Код за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад |
UA44140050000026566 |
||||
3. |
Заголовок, дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми |
|
||||
4. |
Дата погодження проекту Програми Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації |
|
||||
5. |
Розробник Програми |
Марківська селищна військова адміністрація Старобільського району Луганської області |
||||
6. |
Керівник Програми |
Заступник начальника селищної військової адміністрації |
||||
7. |
Відповідальні за виконання заходів Програми |
Структурні підрозділи селищної військової адміністрації та селищної ради |
||||
8. |
Строк виконання Програми |
2025-2027 роки |
||||
9. |
Джерела та обсяги фінансування Програми |
усього |
2025 р. |
2026 р. |
2027 р. |
|
Загальний обсяг, тис. грн, у тому числі: |
820,5 |
187,50 |
300,00 |
333,00 |
||
місцевий бюджет |
660,5 |
187,50 |
220,00 |
253,00 |
||
інші джерела |
160,00 |
0,00 |
80,00 |
80,00 |
II. Загальні положення
Програма інформатизації Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025-2027 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до вимог законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про Національну програму інформатизації», «Про Концепцію Національної програми інформатизації», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2024 № 119 «Деякі питання Національної програми інформатизації», наказу Міністерства цифрової трансформації України від 29 березня 2023 року № 34 «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2023 року за № 625/39681.
Програма визначає основні засади у сфері інформатизації Марківської селищної територіальної громади, комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно- правового забезпечення діяльності громади, її соціально-економічного розвитку шляхом упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у всі сфери життєдіяльності.
III. Аналіз стану інформатизації та основних тенденцій цифрової трансформації Марківської селищної територіальної громади за попередній період, визначення проблем, що потребують розв’язання
1. Аналіз стану інформатизації та основних тенденцій цифрової трансформації
Марківська селищна військова адміністрація та виконавчі органи Марківської селищної ради здійснюють свої повноваження в умовах повної окупації території громади збройними формуваннями російської федерації, що накладає свій відбиток на процеси інформатизації.
Разом з тим, Марківська селищна військова адміністрація прагне забезпечити всебічний та динамічний розвиток, створити та підтримати комфортні умови, надати широкий спектр якісних і доступних соціальних і адміністративних послуг її мешканцям, в тому числі, ВПО.
На сьогоднішній день більшість працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради забезпечені комп’ютерним обладнанням, мають доступ до мережі Інтернет, що дає можливість підтримання між ними комунікації за допомогою поштових сервісів. Керівний склад та структурні підрозділи забезпечені корпоративними поштовими скриньками у домені gov.ua.
Марківська селищна військова адміністрація має офіційний веб-сайт: https://markivska-gromada.gov.ua/, який є доступним для людей з порушеннями зору. На веб-сайті присутні інструменти е-демократії, а саме: е-звернення, забезпечено відкритий доступ до інформації щодо надання послуг структурними підрозділами селищної військової адміністрації та виконавчими органами селищної ради для жителів територіальної громади, в тому числі, ВПО, ветеранів та членів їх родин тощо.
Марківська селищна військова адміністрація має свою електронну пошту, сторінку в Facebook: ttps://www.facebook.com/profile.php?id=100086576102781&sk=about та Teleggram канал: https://t.me/markivska_svaББ, що забезпечує потребу громадян у інформації про події у громаді та прозорість діяльності влади.
У роботі Марківської селищної військової адміністрації та виконавчих органів Марківської селищної ради використовуються:
1) Єдиний державний реєстр територіальних громад;
2) Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система (ЄСІТС) – «Електронний суд»;
3) електронна система публічних закупівель Prozorro;
4) Єдиний веб-портал використання публічних коштів (Є-data);
5) програмне забезпечення Cisco Secure Client для забезпечення безпечного віддаленого доступу до корпоративних мереж;
6) ліцензійні програмні продукти: АІС «Місцеві бюджети», FIT-Бюджет, «М.Е.Doc», iFin, «KBS. Облік бюджетної установи»;
6) ЄІАС «Діти»;
7) Реєстр пошкодженого та знищеного майна;
8) портал «Дія».
На підконтрольній території України дистанційно функціонує один заклад загальної середньої освіти Ліцей «КРОК» Марківської селищної ради, який підключений до автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту АІКОМ, інформаційної системи управління освітою ІСУО, Єдиної державної електронної бази з питань освіти ЄДЕБО. Усі учасники освітнього процесу мають доступ до мережі Інтернет. У ліцеї «КРОК» в навчальній роботі використовують сучасну освітню платформу HUMAN.
На базі Координаційного центру надання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області при Марківській селищній військовій адміністрації , що в м. Київ, відновив роботу відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марківської селищної ради Луганської області. Розпорядженням начальника селищної військової адміністрації від 15.04.2024 № 50 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марківської селищної ради Луганської області» (зі змінами), затверджено 38 адміністративних послуг.
У 2024 році адміністратором ЦНАПу надано 650 адміністративних послуг, проведено 850 консультацій та актуалізовано 607 повідомлень в реєстрі територіальних громад.
Опрацьовано 47 інформаційних повідомлень про пошкоджене та знищене майно в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна.
Найбільш запитувані послуги: реєстрація місця проживання, реєстрація місця проживання малолітньої дитини, надання витягу з Реєстру територіальної громади, прийом заяв на отримання грошової допомоги з місцевого бюджету, надання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
У ЦНАПі працює адмінсервіс «Ветеран». Це послуги, які надаються ветеранам війни, членам їхніх сімей, родинам загиблих військовослужбовців за принципом «єдиного вікна». В рамках цього, в ЦНАПі обладнано одне робоче місце для обслуговування ветеранів та членів їхніх родин, які під час одного візиту зможуть вирішити одразу декілька питань.
Для розширення спектру послуг, які можуть отримати громадяни через ЦНАП, важливо відновити доступ до Державного реєстру речових прав, юридичних та фізичних осіб, Державного земельного кадастру, доступ до яких був закритий у зв’язку з окупацією території громади.
2. Проблеми, що потребують розв’язання:
Основними питаннями, що потребують вирішення на шляху інформатизації Марківської селищної територіальної громади є:
1) недостатня забезпеченість працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів Марківської селищної ради сучасною комп’ютерною технікою;
2) низький рівень використання ліцензійного програмного забезпечення сучасного зразка, яке супроводжується виробником;
3) низький рівень цифрової грамотності мешканців громади та працівників публічної сфери;
4) необхідність забезпечення наявних телекомунікаційних систем граничними мережевими пристроями, технічні характеристики яких відповідають вимогам забезпечення належного рівня кіберзахисту;
5) недостатній рівень прозорості висвітлення інформації про діяльність Марківської селищної територіальної громади.
IV. Мета, пріоритетні напрямки та завдання інформатизації території
Марківської селищної територіальної громади
Програма спрямована на формування та реалізацію політики у сферах інформатизації, цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій та технологій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства на місцевому рівні.
Метою Програми є забезпечення громадян своєчасною, достовірною інформацією шляхом використання інформаційних технологій, сучасних методів та засобів збору, оброблення, зберігання інформації, створення умов для побудови інформаційного суспільства в селищній територіальній громаді.
До пріоритетних напрямів інформатизації Марківської селищної територіальної громади належать:
1. Цифрова трансформація управління територіальною громадою:
1) створення (модернізація) інформаційно-комунікаційних систем;
2) забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем;
3) розвиток та забезпечення функціонування офіційного вебсайту;
4) створення електронних архівів, реєстрів;
5) розвиток політики відкритих даних;
6) впровадження та розвиток інструментів електронної демократії;
7) впровадження та розвиток системи електронного документообігу.
2. Цифровізація публічних послуг:
1) розширення функціоналу відділу «Центр надання адміністративних послуг» шляхом впровадження інформаційних технологій;
2) забезпечення надання публічних послуг в електронній формі.
3. Організація захисту інформації:
1) посилення кіберзахисту селищної військової адміністрації, створення умов для вчасного реагування на кіберінциденти.
4. Підвищення рівня цифрової грамотності різних категорій громадян:
1) проведення заходів з підвищення рівня цифрової грамотності мешканців Марківської селищної територіальної громади;
2) популяризація використання вебплатформи «Дія.Освіта»;
3) підвищення кваліфікації працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради з питань інформатизації, цифрового розвитку, кіберзахисту.
У відповідності до обраних пріоритетів сформовано Перелік завдань, проектів, робіт з інформатизації (додаток 1).
V. Очікувані результати виконання Програми
У результаті досягнення цілей Програми очікується, що буде:
1) впроваджено сучасні засоби та методи збирання, накопичення, оброблення та використання інформації, необхідної для задоволення соціальних та інформаційних потреб населення, прийняття обґрунтованих рішень на всіх рівнях системи управління громади;
2) підвищено рівень освіченості працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради у сфері використання інформаційних технологій;
3) 100% забезпечення необхідними ліцензійними програмами відділів селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради;
4) підвищено рівень цифрової грамотності жителів селищної територіальної громади;
5) забезпечено функціонування системи електронного документообігу в структурних підрозділах Марківської селищної військової адміністрації та виконавчих органах Марківської селищної ради;
6) підвищено рівень цифрової безпеки в селищній військовій адміністрації та виконавчих органах селищної ради;
7) збільшено кількість та підвищено якість послуг, які надаються у цифровому вигляді;
8) покращено інформаційно-телекомунікаційне середовище та цифрову інфраструктуру Марківської селищної територіальної громади, що забезпечить доступ громадян до відкритого спілкування та отримання якісних і зручних публічних послуг без корупційних ризиків;
9) покращено цифровий розвиток та інвестиційно-економічний фонд Марківської селищної територіальної громади.
VI. Моніторинг та проведення оцінки результативності виконання Програми
Моніторинг виконання Програми здійснюється шляхом збору та аналізу інформації відповідальним виконавцем Програми - сектором інформаційної політики та комп'ютерного забезпечення на підставі звітів відповідальних за виконання заходів Програми.
Щоквартально до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом, відповідальний виконавець заходів Програми інформує керівника Програми про хід виконання завдань, проектів, робіт з інформатизації.
Перелік індикаторів виконання програми, проекту, робіт з інформатизації формується за формою згідно з додатком 2, з урахуванням пріоритетних напрямів інформатизації Марківської селищної територіальної громади.
Оцінка результативності виконання Програми проводиться за напрямами:
1) стан впровадження проектів інформатизації селищної територіальної громади (дотримання термінів та повноти виконання робіт);
2) заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми;
3) результативність виконання завдань, проектів, робіт з інформатизації;
4) досягнення цільових значень індикаторів виконання Програми згідно з переліком індикаторів.
Щорічно до 31 січня року, що настає за звітним, відповідальний виконавець Програми інформує керівника Програми про результати виконання заходів Програми у звітному році за пріоритетними напрямами та досягнення цільових значень індикаторів виконання Програми.
Додаток 1
до Програми інформатизації Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025-2027 роки
Перелік завдань, проектів, робіт з інформатизації Програми інформатизації
Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025–2027 роки
Назва завдання |
Назва проекту, робіт з інформатизації |
Відповідальні за виконання |
Строки виконання |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування, тис. грн |
Очікувані результати (результативні показники) |
|
|||||||
Всього |
2025 |
2026 |
2027 |
|
||||||||||
І. Цифрова трансформація управління територіальною громадою |
||||||||||||||
придбання комп’ютерного, серверного та іншого обладнання
|
Структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
160,00 |
0,00 |
80,00 |
80,00 |
Отримання комп’ютерного обладнання в якості гуманітарної, благодійної допомоги |
|
|||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
160,00 |
0,00 |
80,00 |
80,00 |
|
|||||||||
2. Забезпечення функціонування інформаційно –комунікаційних систем |
оновлення ліцензій, програмних продуктів, обслуговування інформаційно комунікаційних систем
|
Структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
510,00 |
150,00 |
170,00 |
190,00 |
100% забезпечення необхідними ліцензійними програмами відділів селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради
|
|
||||
місцевий бюджет |
510,00 |
150,00 |
170,00 |
190,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
Підтримка та технічне обслуговування комп’ютерної, мережевої техніки та обладнання |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення селищної військової адміністрації |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
75,00 |
22,00 |
25,00 |
28,00 |
Здійснення підтримки та технічне обслуговування комп’ютерної, мережевої техніки та обладнання |
|
|||||
місцевий бюджет |
75,00 |
22,00 |
25,00 |
28,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
3. Розвиток та забезпечення функціонування офіційного вебсайту |
забезпечення функціонування офіційного вебсайту селищної військової адміністрації |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення селищної військової адміністрації |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
45,00 |
10,00 |
15,00 |
20,00 |
Забезпечення безперебійної роботи офіційного вебсайту селищної військової адміністрації |
|
||||
місцевий бюджет |
45,00 |
10,00 |
15,00 |
20,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
4. Створення електронних архівів, реєстрів |
оцифрування архівів та реєстрів |
Структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Забезпечення доступності даних у цифровому вигляді |
|
||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
5. Розвиток політики відкритих даних |
організація оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у відкритому та машиночитаному форматах |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення, структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Організовано оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у відкритому та машиночитаному форматах |
|
||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
6. Впровадження та розвиток інструментів електронної демократії |
впровадження та розвиток інструментів електронної демократії: е-звернення, е-петиції, е-консультації, е-опитування |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення, відділ «Центр надання адміністративних послуг», структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Забезпечено можливість для громадян селищної територіальної громади участі у процесах прийняття та оцінювання управлінських рішень шляхом широкого застосування інформаційно-комунікаційних технологій
|
|
||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
7. Впровадження та розвиток системи електронного документообігу |
впровадження системи електронного документообігу в селищній військової адміністрації |
Сектор з питань організаційної роботи, контролю та звернення громадян, структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Скорочення часу обробки, погодження та передачі документів між підрозділами, прискорення прийняття управлінських рішень за рахунок оперативного доступу до інформації.
|
|
||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
790,00 |
182,00 |
290,00 |
318,00 |
|
||||||||
місцевий бюджет |
630,00 |
182,00 |
210,00 |
238,00 |
||||||||||
інші джерела |
160,00 |
0,00 |
80,00 |
80,00 |
||||||||||
2. Цифровізація публічних послуг |
||||||||||||||
1. Розширення функціоналу відділу «Центр надання адміністративних послуг» шляхом впровадження інформаційних технологій |
впровадження у Центрі надання адміністративних послуг програмного комплексу з автоматизації надання адміністративних послуг |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Підвищено якість обслуговування населення |
|||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
2. Забезпечення надання публічних послуг в електронній формі |
запровадження сучасних форм надання публічних послуг |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг», структурні підрозділи селищної військової адміністрації та виконавчі органи селищної ради |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Забезпечено можливість отримання адміністративних послуг в електронному вигляді |
|||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||||||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
3. Організація захисту інформації |
||||||||||||||
1. Посилення кіберзахисту селищної військової адміністрації, створення умов для вчасного реагування на кіберінциденти |
Придбання обладнання для технічного забезпечення кіберзахисту інформаційно-комунікаційних систем у Марківській селишній військовій адміністрації |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
30,5 |
5,5 |
10 |
15 |
Посилено кіберзахист селищної військової адміністрації |
|||||
місцевий бюджет |
30,5 |
5,5 |
10 |
15 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
30,5 |
5,5 |
10 |
15 |
|
||||||||
місцевий бюджет |
30,5 |
5,5 |
10 |
15 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
4. Підвищення рівня цифрової грамотності різних категорій громадян |
||||||||||||||
1. Проведення заходів з підвищення рівня цифрової грамотності мешканців Марківської селищної територіальної громади |
Проведення інформаційних кампаній щодо популяризації національної платформи «Дія.Освіта» серед мешканців Марківської селищної територіальної громади для здобуття ними нових знань та підвищення рівня цифрової грамотності |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення селищної військової адміністрації |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Проведено інформаційні кампанії щодо популяризації національної платформи «Дія.Освіта» серед мешканців Марківської селищної територіальної громади для здобуття ними нових знань та підвищення рівня цифрової грамотності |
|||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
2. Популяризація використання вебплатформи «Дія.Освіта» |
Розміщення інформаційних повідомлень на офіційних ресурсах Марківської селищної військової адміністрації |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення селищної військової адміністрації |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Збільшення кількості користувачів ресурсу «Дія. Освіта». Можливість отримання нових знань та навичок на порталі |
|||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
3. Підвищення кваліфікації працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради з питань інформатизації, цифрового розвитку, кіберзахисту |
Проведення інформаційних кампаній щодо популяризації національної освітньої платформи «Дія.Освіта» серед працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради для здобуття ними нових знань та підвищення рівня цифрової грамотності |
Сектор інформаційної політики та комп’ютерного забезпечення селищної військової адміністрації |
2025-2027 |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Проведено інформаційні кампанії щодо популяризації національної освітньої платформи «Дія.Освіта» серед працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради для здобуття ними нових знань та підвищення рівня цифрової грамотності |
|||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||||||||
місцевий бюджет |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
інші джерела |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||
Всього за програми, проекту, робіт з інформатизації органу місцевого самоврядування |
Загальний обсяг, у тому числі: |
820,5 |
187,50 |
300,00 |
333,00 |
|
||||||||
місцевий бюджет |
660,5 |
187,50 |
220,00 |
253,00 |
||||||||||
інші джерела |
160,00 |
0,00 |
80,00 |
80,00 |
||||||||||
Додаток 2
до Програми інформатизації та електронного урядування Марківської селищної територіальної громади на 2025-2027 роки
Перелік індикаторів виконання Програми інформатизації
Марківської селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2025–2027 роки
№ з/п |
Назва пріоритетного напряму |
Найменування індикатора |
Одиниця виміру |
Базове значення |
Цільові значення індикатора |
Динаміка (+/-, %) |
||
2025 |
2026 |
2027 |
||||||
1. |
Цифрова трансформація управління територіальною громадою |
% створення (модернізація) інформаційно-комунікаційних систем (закупівля комп’ютерного, серверного та іншого обладнання)
|
%
|
50 |
70 |
80 |
90 |
+ |
% забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем (оновлення ліцензій програмних продуктів, технічне обслуговування комп’ютерної, мережевої техніки та обладнання )
|
% |
12 |
15 |
20 |
35 |
+ |
||
забезпечення функціонування офіційного вебсайту |
так/ні |
так |
так |
так |
так |
+ |
||
% створення електронних архівів, реєстрів |
% |
0 |
2 |
5 |
10 |
+ |
||
забезпечення оприлюднення відкритих даних у відкритих машиночитаних форматах на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних |
так/ні |
ні |
так |
так |
так |
+ |
||
|
|
впровадження та розвиток інструментів електронної демократії: е-звернення, е-петиції, е-консультації, е-опитування |
так/ні |
так |
так |
так |
так |
+ |
|
|
впровадження системи електронного документообігу в селищній військової адміністрації |
так/ні |
ні |
так |
так |
так |
+ |
2.
|
Цифровізація публічних послу |
впровадження у Центрі надання адміністративних послуг програмного комплексу з автоматизації надання адміністративних послуг |
так/ні |
ні |
ні |
так |
так |
+ |
запровадження сучасних форм надання публічних послуг |
так/ні |
так |
так |
так |
так |
+ |
||
3.
|
Організація захисту інформації |
% посилення кіберзахисту інформаційно-комунікаційних систем |
% |
0 |
10 |
20 |
30 |
+ |
4. |
Підвищення рівня цифрової грамотності різних категорій громадян |
популяризація використання вебплатформи «Дія.Освіта» |
так/ні |
так |
так |
так |
так |
+ |
|
|
% підвищення кваліфікації працівників селищної військової адміністрації та виконавчих органів селищної ради з питань інформатизації, цифрового розвитку, кіберзахисту |
% |
10 |
30 |
50 |
100 |
+ |
|